Tag Archives: Magnum

Magnum Şifre 2015 Kampanya Kodu Gönderme

Bugün hava biraz sıcaktı girdim bi markete serinlemek için bi Dondurma alayım dedim Magnum classic aldım yolda yürüye yürüye yedim. Eve geldiğimde anca bitti.. Bi baktım çubukta şifre gibi kod gibi bişey var… Heralde bir çekilişe falan katılabiliyoruz. Oysa markette veya paketin üstünde hiç reklam yoktu.. Sonra magnum.com.tr sitesine baktım ve doğruymuş.. Hatta tv kanallarında reklamları da var. Ama sadece 2 tane porsche araba hediye ediyorlar. Yani bana çıkarsa doğrudan satarım ben heralde bu kadar pahalı arabaya binemem ya 😀 Ama şansımı kesin deneyeceğim…
Magnum Resmi websitesine girdiğinizde ilk bu resmi göreceksiniz sayfanın ortasında.

magnum-şifre-gönder-2015-araba-çekilişi

 

Orda yazan Çekilişe Katıl kutucuğuna tıkladığınız Magnum kampanya katılım formu gözükecek. Katılım Formu için Tıkla diyor.. Sonra bu form çıkıyor

Neler diyor mesela Ad soyad il telefon adres e post falan filan bi de Katılım koşulları var kimler kazanamaz vesaire vardır kesin.. Çıkan şifreyi uygun boşluğa doldurmalısınız.

magnum-2015-araba-çekilişi-katılım-formu

 

magnum.com.tr/25yilhediyesi Magnum Şifre Formu Adresi 2014

Magnum Şifre Gönder 2014

Magnum dondurma her yaz olduğu gibi yine araba çekilişi yapıyor ama bu defa 25. Yıl özel hediyesi olarak Lamborghini Gallardo marka lüks araba veriyor. Bu arabayı kazanmak için yapmanız gereken ise çok basit. Satın aldığınız magnum dondurmalarındaki şifreyi www.magnum.com.tr/25yilhediyesi adresi üzerinden bilgilerizle birlikte göndermek. Belki bu sene araba size çıkar.

 

magnum-com-tr-lamborgini-araba-şifre-gönder-2014

Magnum Güvenlik Kodu Nedir?

Bu sayfaya ulaştıysanız muhtelemen Magnum dondurmanın çekilişi için şifrenizi girdiniz ama güvenlik kodu yazan kısımda takıldınız demektir.

www.magnum.com.tr/25yilhediyesi/ adresine girdiğinizde aşağıdaki gibi bir çekiliş formu göreceksiniz.

Magnum Şifresi : magnum çubukta yazan yazılar

Cep Telefonu, Ad Soyad Adres Şehir gibi bilgileri girdikten sonra size Güvenlik Kodu isminde bir boşluğa gördüğünüz yazıları tekrar girmenizi isteyecektir. Bu güvenlik kodunun olmasının amacı spamleri engellemek içindir. Yani formu dolduranın gerçek bir insan olması gerekiyor. Malesef böyle güvenlik önlemleri alınmadığında bir takım sivri zekalılar programlar yazıyorlar ve otomatik şifre üreten sistemler oluşturuyorlar. Tabiki o kişiler bi şey kazanamaz ama programda hataya sebep olabilirler.

son bir kez tekrarlayalım Güvenlik Kodu, bilgileri girenin gerçek olduğunu anlamak içindir. Yapmanız gereken şey gördüğünüz kodu, sağdaki boşluğa tekrar yazmaktır. Çekilişte İyi Şanslar..

magnum-güvenlik-kodu-nedir

magnum.com.tr/2porsche Magnum Şifre Formu Adresi 2013

Magnum Şifre Gönder

Magnum her yaz olduğu gibi 2013 yazı için de çekiliş düzenliyor bu defa hediyeler 2 adet Porsche Boxter Araba araba. Üstelik biri siyah öteki pembe bu arabaların. Tek yapmanız gereken bir magnum dondurma alıp çubukta yazan şifreyi magnum.com.tr/2porsche bu adrese iletişim bilgileriniz ile girmek. Hiç belli olmaz belki arabalardan biri size çıkabilir.

magnum-com-tr-porsche-araba-şifre-gönder