Şoray Uzun Taklitleri – 2. Sayfa Kanaltürk

24 Ocak Cuma Programı Tekrarı İzle

Şoray Uzun Taklitleri İzle

şoray-uzun-kanaltürk-ikinci-sayfa

Trt’de yayınlanan Seksenler dizisinde tekrar ekranlara dönen Şoray Uzun Kanaltürk ekranlarında yayınlanan magazin programı ikinci sayfa’ya konuk oldu ve herkesi gülmekten kırdı geçirdi. Önce Mesut Özil taklidi yaptı sonra sırasıyla Kadir İnanır , Kadir Savun, Aykut Kocaman, Ferdi Tayfur, Orhan Gencebay Taklidi taklidi yaptı.

10 Mayıs Cuma – Şoray Uzun’un konuk olduğu programın tamamını izle

Programda Turgut Özal ile diğer siyasi isimler ve Cüneyt Arkın taklidi de yaptı. Bruce Lee taklidi.

şoray-uzun-ikinci-sayfa-konuğu-izle-taklitler-komik


Justin Bieber Hayranı olduğu için Dövüldü! Alan Vanderlinde

alan-vanderlinde-kanser-justin-bieber-dövüldü-öldüBugün twitterda inanılmaz bi dedikodu vardı. yazılanlara göre Alan Vanderlinde isminde kanserli bi çocuk sırf Justin Bieber hayranı olduğu için dayak yiyeyek öldüğünü yazıyorlar. Ama ingilizce hiç bi haber kaynağı yok. Ve olayı biraz daha araştırdım. Ortada Alan’a biraz benzeyen bir fotoğraf var ve sadece Türk kız kullanıcılar bu fotoğrafa ALan ismini vermişler nedense. Muhtemelen bunu başlatanlar da fake hesaplar…

1. Alan Vanderlinde ölüm tarihi 20 nisan 2013 tür ve kanserden ölmüştür. Brezilyalı kanser hastası bir Belieber’dı. O halde neden dün ve bugün bu haberler yayılıyor Türkiyede?? cevap verin

2. Alan’ın geçmişte dayak yediğine dair ne facebook hesabından ne twitter hesabından hiç bi şey göremezsiniz. Haber de yok. Zaten twitterı ölümünde 5 gün önce son twiti var. Yani o kanlı fotoğraf Alan’a ait değil. Kime ait olduğunu bilmiyorum. Resim internete dün girmiş. Ve sadece facebook üzerinden Türkçe isimli kızlar girmiş nedense….

3. Ölen bir gencin ölümünün ardından aylar geçtikten sonra sırf Justin Bieber hayranı olduğu için dayak yedi diye yazmak ne kadar etik? İnsanlığa sığar mı, veya komik olduğunu mu düşünüyorlar?

not: O dayak yemiş çocuk fotoğrafını Alan Vanderlinde ait olduğunu kanıtlayan veya herhangi birinin sırf Belieber diye dövüldüğünü kanıtlayan varsa ben bu yazıyı silerim. Kusura bakmayın ama biri sizi çok fena işletmiş benden söylemesi..

şu an twitterda yüzlerce bunlar gibi twit yağıyor.

justin-bieber-hayranı-diye-dayak-yedi-dövüldü-alan-vanderline

Ek Bilgi :  Morte portekizce Ölüm demektir.. Youtube ve Google Üzerinde Alan Vanderlinde Morte diye aratırsanız ne zaman hayatını kaybettiğini anlarsınız. Bu videoda brazilyalı bi kız onun için ağlıyor. Alanın kız arkadaşı olabilir çünkü namorada Kız arkadaşı sevgilisi demektir.. Video Tarihi 21 Nisan 2013 yani sadece 1 gün sonra.. Hala inanmayan var mı?

Namorada do Alan Vanderlinde dando a noticia sobre a morte dele

Özge Ulusoy Göbek Deliği Yukarıda – Bikinili Fotoğrafları

Özge Ulusoy tatilde iken paparazzilerin çektikleri fotoğrafları sosyal medyanın farklı bir açıdan dikkatini çekti. Çünkü Özge Ulusoy’un göbek deliği normalden bi hayli yukarıda. Tabi bunu fırsat bilen twitter fenomenleri hemen şakalara başladılar. Göbek deliği neredeyse memelerinin arasında olcakmış, pantolonunu boynuna kadar çeken dayıların artık bir referansı var gibi.. İşte o Fotoğraflar yani bikini fotoğrafları..

Uzmanlar ise bunun sadece genetik olduğunu, sağlığını etkileyen bi sorun olmadığını söylediler.

özge-ulusoy-göbek-deliği-bikinili-fotoğrafları

Yogi Kazım Zahide ile Yetiş Hayata Atv – Yoka Tekniği

Yogi Kazım Tam 94 Yaşında

Atv kanalında yayınlanan Zahide ile Yetiş Hayata programının en ilginç konuklarından biri Yogi Kazım isimli yoga uzmanı oldu. Yoka tekniği ile uzun yaşam mümkün mü? Yogi Kazım’ın genç kalma sırrı ne? Bir trafik kazası sonucu beli kırılan Yogi Kazım nasıl oldu da bu kadar dinç görünüyor?
Yogi Kazım’ın Eşi Ülkü, Kızı Hikmet ve Torunu Maya programa geldiler.

yogi-kazım-zahide-yetiş-hayata-atv

Çağdaş Kışlaoğlu Diş Estetiği

Kanaltürk tv kanalında yayınlanan sağlık programı diyetisyen Dilara Koçak ile İyi Yaşam programının bugün kü konuğu ünlü estetik diş hekimi Çağdaş Kışlaoğlu oldu. Diş estetiği hakkında bir çok soru sordu Dilara hanım ve Çağdaş bey de yanıtladı. Gülüş estetiği, porselen lamine, ayrık dişler için bonding, implant, pembe estetik ve bir çok konuyu bu programda tekrarını izleyebilirsiniz.

çağdaş-kışlaoğlu-diş-hekimi-estetikDilara Koçak ile İyi Yaşam 02.02.2015

Dr Çağdaş Kışlaoğlu Diş hekimi / protez uzmanı

Snapchat Yakın Arkadaş Ekleme (Best Friend) – Puan Nedir

Snapchat Puan ve Yakın Arkadaş Ekleme

Son zamanların en popüler fotoğraf paylaşım + chat programlarından Snapchat içinde bir kısımdan bahsetmek istiyorum. Listede isimlere tıkladığınızda puan ve yakın arkadaşlar yazar. Yakın arkadaş sayısı maskimum 7 tane olur ve isimlerin önünde sarı yıldız olur. Ama hiç dokunmadıysanız 3’tür en iyi arkadaş sayısı.

Snapchat puanı paylaştığınız fotoğraf sayısı ile artar. Puan arttırma için biraz fazla fotoğraf kasma yeterli olacaktır.

Yakın Arkadaş ( Best Friend) nedir derseniz son zamanlarda en çok fotoğraf yolladığınız kişileri sıralar. Yani listeye nasıl arkadaş eklenir diye sorarsanız arkadaşınıza biraz bol resim yollayın listeye eklenecektir yakında. Asıl sorun ekleme değil gizleme konusunda çıkacaktır. Özellikle sevgilisi olan kişiler başkasıyla fotoğraf alışverişi yaparlarsa yakın arkadaş eklenebiliyor. Bir takım sorunlar oluşabiliyor işte o zaman.

snapchat-yakın-arkadaş-ekleme-puan-nasıl-eklenir
Yakın Arkadaş Sayısı Belirleme

yakın arkadaş sayıları da değiştirilebiliyor. Tek Yapmanız gereken Snapchat Ayarlara girip Manage yazan yere tıklamanız. listede # of Best Friends bölmesinde 3 5 veya 7’yi seçebilirsiniz.

Serdar Tuncer Ramazanda Hangi Kanalda Program Yapıyor 2015

Serdar Tuncer Hangi Kanalda Yayın Yapıyor.

Ramazan aylarının en popüler en çok izlenen isimlerinden biridir Serdar Tuncer. Gerek güzel etkileyici sesi, gerek sunuculuk yeteneği ve sağlam duruşu ile yerini hakediyor. Ve öyle çok izleniyor ki bu ramazan ayında farklı kanallarda hem iftar programı hem de sahur program yapıyor.

2015  Ramazan ayı boyunca her sahur vakti Trt Diyanet ekranlarında Bereket Vakti isimli programı canlı sunacak.

 


2015 Ramazan ayı boyunca her akşam iftar vaktinde TRT 1 kanalında Ramazan Sevinci isimli programı sunuyor. Programın çekildiği yer ise İstanbul Eyüp Sultan Camii avlusu.

 

Meltem Açıkel Zahide ile Yetiş Hayata Programında!

Meltem Açıkel Püf Noktaları ile Zahide Yetiş’e Konuk oldu

Hayatımıza kolaylık ve mutluluk katan tarifleriyle Meltem Açıkel püf noktaları ile Zahide ile Yetiş Hayata programına konuk oluyor. Ev işlerinden, günlük temizliğe, mutfak sırlarından, giyim tüyolarına kadar bir çok pratik bilgiyi paylaştı. Bakalım bugün neler söylemiş işte Meltem Açıkel püfleri

17 haziran perşembe 2015 konuğu :

2014 programları

27 kasım perşembe
ayakkabıların sıkmaması için genişletme yöntemi, yün kazakları yumuşatma ve hızlı kurutma püfü
sebzeleri hava almayacak şekilde vakumlama formülü, ayak kokusundan kurtulmak
mısır patlatmanın kolay yolu

20 kasım perşembe
çorap, elbise ve iç çamaşırı saklama, tshirt katlama, bulaşık makinesinde tavuk pişirme, fön makinesiyle ütü, bardakları parlatma, valiz hazırlama

meltem-açıkel-zahide-yetiş-hayata-atv-izle

Meltem Açıkel – Zahide Yetiş

Meltem Açıkelin Evi, 15 dakikada ev temizliği röportajı

meltem-açıkel-zahide-yetiş-atv-programı-izle

Magnum Şifre 2015 Kampanya Kodu Gönderme

Bugün hava biraz sıcaktı girdim bi markete serinlemek için bi Dondurma alayım dedim Magnum classic aldım yolda yürüye yürüye yedim. Eve geldiğimde anca bitti.. Bi baktım çubukta şifre gibi kod gibi bişey var… Heralde bir çekilişe falan katılabiliyoruz. Oysa markette veya paketin üstünde hiç reklam yoktu.. Sonra magnum.com.tr sitesine baktım ve doğruymuş.. Hatta tv kanallarında reklamları da var. Ama sadece 2 tane porsche araba hediye ediyorlar. Yani bana çıkarsa doğrudan satarım ben heralde bu kadar pahalı arabaya binemem ya 😀 Ama şansımı kesin deneyeceğim…
Magnum Resmi websitesine girdiğinizde ilk bu resmi göreceksiniz sayfanın ortasında.

magnum-şifre-gönder-2015-araba-çekilişi

 

Orda yazan Çekilişe Katıl kutucuğuna tıkladığınız Magnum kampanya katılım formu gözükecek. Katılım Formu için Tıkla diyor.. Sonra bu form çıkıyor

Neler diyor mesela Ad soyad il telefon adres e post falan filan bi de Katılım koşulları var kimler kazanamaz vesaire vardır kesin.. Çıkan şifreyi uygun boşluğa doldurmalısınız.

magnum-2015-araba-çekilişi-katılım-formu

 

Tony Hill Egzersizleri – Ender Saraç ile Sağlıklı Günler Show Tv

Tony Hill ile eşi Karen Hill Ender Saraç Programında

14 ağustos perşembe günü Fitness eğitmeni Tony Hill ve karısı diyetisyen spor eğitmeni Karen Hill doktor Ender Saraç ile Sağlıklı Günler programına katıldılar. Ama muhabbet etmeye değil ciddi spora geldiler. Oturup konuşmadan Tony Hill’in bütün spor çalışmasını canlı yayında uyguladılar. Böyle bir şey her programa nasip olmaz. O yüzden henüz spor yaparken bile Ender bey söz verdi tekrarını siteye koyacağız diye ve Ender Saraç sözünü tuttu ve yaptıkları spor çalışmasını show tv kanalının resmi sitesine programdan hemen sonra yüklediler..

tony-hill-ender-saraç-ile-sağlıklı-günler-show-tv